Usein kysytyt kysymykset

Verkkokauppa

Ei tarvitse, vaan voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä. Rekisteröityminen kuitenkin helpottaa asiointia jatkossa ja voit tarkastella muun muassa tilaushistoriaasi.

Saat tunnukset rekisteröitymällä verkkokauppaamme. Klikkaa kirjautumissivulla olevaa Rekisteröidy-painiketta, niin pääset antamaan tietosi rekisteröitymistä varten. Tämän jälkeen saat meiltä sähköpostiviestin, jossa pyydämme aktivoimaan asiakastilisi käyttöön klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä.

Pääset vaihtamaan unohtuneen salasanasi uuteen kirjautumissivulla olevasta Unohtuiko salasanasi -painikkeesta. Syötä pyydettyyn kenttään sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sähköpostiisi linkin, jolla voit vaihtaa salasanan uuteen.

Tilausvahvistus toimitetaan tilaajalle heti ja toimitusvahvistus viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Jos et ole saanut näitä vahvistuksia sähköpostiisi, tarkista ensin roskapostikansio, sillä jotkut roskapostisuodattimet voivat ohjata automaattiset viestit sinne. Jos vahvistuksia ei löydy roskapostikansiosta, niin otathan yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.

Saat sähköpostiisi Postin lähetystunnuksen, kun tilauksesi on rekisteröitynyt kuljetusyhtiölle. Lähetystunnus on linkkinä sähköpostiviestin kohdassa "Tilaus, kollinumero". Tunnuksen avulla voit seurata lähetyksen etenemistä Postin verkkosivuilla.

Sinulla on oikeus palauttaa käyttämätön tuote 14 päivän kuluessa tilauksen toimituksesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautuksesta on sovittava aina etukäteen verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa. Asiakas vastaa tuotteen palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista. Palautamme tuotteen hinnan, mutta pidätämme veloitetun toimitusmaksun.

Löydät lisätietoja palautuksen tekemiseen tältä sivulta.

Maksutavat

Verkkokaupassa maksaminen on turvallista ja helppoa Klarnan tarjoamilla maksutavoilla. Voit maksaa halutessasi verkkopankkimaksulla, luottokortilla tai Klarnan laskulla / erämaksulla. Lisää vain tuotteet ostoskoriin, siirry kassalle ja valitse haluamasi maksutapa.

Huomioithan, että Klarna tekee luottopäätöksen laskun ja erämaksun tarjoamisesta asiakkaalle. Mikäli sinulla on kysyttävää asiaan liittyen, voit olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.

Löydät lisätietoja kaikista Stemman maksutavoista tältä sivulta.

Verkkokauppa: Voit valita maksutavaksi kassalla joustavan Klarna Laskun/Erämaksun. Huomioithan, että Klarna tekee luottopäätöksen laskun ja erämaksun tarjoamisesta asiakkaalle. Lisätietoa Klarnan maksutavoista löydät tästä.

Myymälät: Myymälässä asioidessasi voit hakea Ecster-korttia. Ecster-asiakkaana voit maksaa ostoksesi useammassa erässä ja hyödyntää ajankohtaiset maksuaikatarjoukset. Lisätietoja Ecsteristä löydät tästä.

Toimitus

Verkkokauppa: Tuotteen toimitusajan näet tuotteen omalta sivulta Toimitusaika -kohdasta. Varastotuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 1–8 arkipäivää. Tilaustuotteiden toimitusaika on hieman pidempi, yhdestä viikosta muutamaan viikkoon.

Myymälät: Myymälästä ostettujen tuotteiden toimitusaika kerrotaan kaupanteon yhteydessä. Voit myös tiedustella toimitusaikaa etukäteen lähimmästä myymälästä.

Verkkokauppa: Verkkokauppatilauksille saa ostettua kotiinkuljetuksen. Pientoimituksen hinta on 20 € ja toimitamme lähetyksen kotiin kannettuna. Suuremman toimituksen hinta on ovelle toimitettuna 50 € ja sisälle kannettuna 80 €. Vanhan tuotteen pois viennin kierrätykseen saa lisäpalveluna 30 €.

Myymälät: Voit ostaa lisäpalveluna kotiinkuljetuksen ja sopia vanhojen kalusteiden pois viennistä. Palveluiden hintatiedot saat suoraan myymälästä.

Verkkokauppa: Posti ottaa sinuun yhteyttä, kun tilaus on valmis toimitettavaksi ja sopii kanssasi tarkan toimitusajan. Mikäli haluat, että tilaus toimitetaan useita päiviä verkkosivuillamme ilmoitettua toimitusaikaa myöhemmin, ilmoita toiveesi asiakaspalveluumme.

Myymälät: Myymälästä ostettujen tuotteiden toimitusajan voit sopia suoraan myyjän kanssa.

Voit noutaa verkkokauppatilauksen lähes kaikista Stemma-myymälöistä kautta maan. Kassalla sinulle näytetään viisi lähintä noutopistettä, joista voit valita haluamasi. Verkkokauppatilauksen noutomaksu Stemma-myymälöistä on aina 0 €.

Myymälät-sivulta läydät listan kaikista Stemma-myymälöistä. Verkkokaupan noutopisteitä ovat kaikki muut Stemma-myymälät, paitsi Kitee, Lieksa, Nurmes, Pihtipudas, Uusikaupunki ja Veteli.

Porvoossa on Stemman noutopiste. Stemma-myymälöiden lisäksi voit noutaa Stemma-verkkokauppatilauksen Porvoon Vaihtokalusteelta.

Tuotteet

Kyllä. Stemman hinnat ovat samat, ostit tuotteesi sitten verkkokaupasta tai myymälästä.

Myymälät: Stemman verkkosivuilla esitellyt tuotteet ovat pääsääntöisesti ostettavissa kaikista myymälöistämme. Saatavuus kuitenkin vaihtelee paikkakunnittain esimerkiksi myymälän koon mukaan. Myymäläkohtainen saatavuus on kätevintä tarkistaa tuotesivun Myymäläsaatavuus- painikkeella. Voit myös valita oman suosikkimyymäläsi, jolloin näet automaattisesti valitsemasi myymälän saatavuustiedot eri tuotteille. Jos haluat mielummin asioida puhelimitse, niin soita lähimpään myymälääsi.

Verkkokauppa: Tuotetta on saatavilla verkkokaupasta, kun Lisää ostoskoriin -painike on aktiivinen ja tuotteen saa lisättyä ostoskoriin klikkaamalla sitä.

Stemman verkkosivuilla sinua auttaa reaaliaikainen chat-asiakaspalvelu, joka palvelee arkisin klo 8–22 ja viikonloppuisin klo 10–81.

Voit ottaa myös yhteyttä lähimpään Stemma-myymälään tai verkkokaupan asiakaspalveluun.

Tuotteita koskee kuluttajansuojalain mukainen virhevastuu. Lisäksi joillakin tuotteillamme on ylimääräinen takuu.

Myymälät: Ota mahdollisimman pikaisesti yhteyttä myymälään, josta olet tuotteen ostanut. Anna selvitys tilanteesta ja toimita valokuvat virheen todentamiseksi.

Verkkokauppa: Tee virheilmoitus sähköpostitse verkkokaupan asiakaspalveluun osoitteeseen verkkokauppa@stemma.fi. Anna mahdollisimman tarkka selvitys tilanteesta ja liitä mukaan virheen todentavat valokuvat. Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä.

Useisiin tuotteisiin on saatavana vaihdettavia osia, kuten vaihtopäällisiä tai sängyn jalkoja. Erikseen tilattavia osia kannattaa tiedustella Stemma-myymälästä.