Minja Aalto: "Arvioitua lyhyempi toimitusaika yllätti positiivisesti"

Julkaistu 03.07.2017

Tamperelaisella Minja Aallolla on 7 lasta ja hän toimii tällä hetkellä kotiäitinä. Aalto halusi ostaa uuden sängyn, koska edellinen vuode oli hänen mukaansa todella vanha ja liian pehmeä – epämukava nukkua. Kun hankinnasta tuli ajankohtaista, yhtenä kriteerinä sängyn valinnassa oli jämäkkyys.

”Halusimme jämäkämmän ja uuden sängyn”, Aalto kertoo hankinnan taustoista.

Aalto kertoo selanneensa nettiä ja vertailleensa paljon eri vaihtoehtoja. Stemman nettisivut ovat Aallon mukaan selkeät ja Stemma tuntui luotettavalle paikalle ostaa.

”Stemmalla tuli hyvä tarjous vastaan. Kotimainen sänky, tyylikäs, nykyaikaisen näköinen, moderni  – siinä se vähän sitten oli. Tosiaan sänky laitettiin ostoskoriin ja hoidettiin maksut siellä ja sitten jännitettiin, että kuinka tässä käy”, Minja Aalto kuvailee ostamista Stemman verkkokaupassa.

Aalto kertoo, että aluksi harmitti, kun vuoteen toimitusajaksi arvioitiin kuusi viikkoa. Hän arvelee pitkän toimituksen syyksi sen, että ilmeisesti varastosta oli myyty sängyt loppuun.

Toimitus arvioitua nopeammin

”Positiivista olikin, että jo kahden viikon päästä Stemmasta soitettiin, että sänky olisi jo tulossa. Hyvin kävi – tosiaan oli kiva, että sänky tuli nopeammin kuin oltiin odotettu. Tarve oli jo kova ja halusimme vanhasta eroon nopeasti”, Aalto iloitsee.

Minja Aallon kodissa on nyt Stemmasta hankittu uusi Aalto-jenkkisänky.

”Sänky on tosi jämäkkä ja tykkään sen harmaasta väristä. Siinä on tosi hyvä nukkua. Vaikka sängyssä nukkuisi useampikin ihminen niin se ei natise eikä pauku, eikä häiritse vieressä nukkujaa, vaikka kääntäisi kylkeä”, Minja Aalto kertoo.

Aalto vaikuttaa tyytyväiseltä niin uuteen sänkyynsä kuin Stemman palveluunkin.

”Meni oikein jouhevasti. Stemmasta jäi positiivinen kuva ja koko systeemi toimi meidän osaltamme erittäin hyvin. Ehdottomasti suosittelen muillekin ja kyllä itsekin tulemme asioimaan Stemmassa uudestaan –  että ihan hyvä maku jäi”, Minja Aalto sanoo tyytyväisenä.

Lue lisää asiakkaidemme tainoita ja kokemuksia Stemmasta »

 

Jaa artikkeli Facebook

Stemma palvelee!

Asiakaspalvelu

042 489 6606
Ark. 8.30-16.30

verkkokauppa­@stemma.fi

Toimituskulut

Kotiinkuljetus
69€

Stemma-myymälöitä

35

paikkakunnalla

Suomessa

Maksutavat

2019 © Stemma Oy | Design Fulmore Oy | Nopeuden ja turvallisuuden takaa webStage, Teknologia © online.fi | Sivukartta | Extranet