Seija Somero: "Loistava henkilökohtainen palvelu on hyvä syy asioida Stemmassa"

Julkaistu 30.12.2017

Seija Somero:

”Olemme mieheni kanssa olleet jo pari kymmentä vuotta Stemman asiakkaina. Olemme asioineet Ylivieskan Stemmassa jo edelliseen kauppiaan aikana - siitä saakka, kun hankimme huonekaluja ensimmäiseen omakotitaloomme”, Seija Somero kuvailee pitkää asiakassuhdettaan Stemmaan. 

”Paikallisuus ja henkilökohtainen loistava palvelu sekä asiakkaan kuunteleminen ovat oman lähi-Stemmani valtit. Myymälässä suunnitellaan kalustusta myyjän kanssa yhdessä ja punnitaan eri vaihtoehtoja. Asiakkaalle myydään vain sitä mitä hän haluaa, eli ei tule sellaista pakkomyynnin fiilistä”, Seija Somero arvioi.

”Ostamme huonekalut enimmäkseen myymälästä. Kivijalkamyymälässä on helpompi hahmottaa kokonaisuus, kun on tarve uusia useampaa kuin yhtä kalustetta. Minulle on tärkeää nähdä värit ja materiaalit luonnossa”, Somero kuvailee ostotottumuksiaan.

”Ylivieskan Stemman valikoima on omiin tarpeisiin varsin hyvä. Jos jotain ei ole sillä hetkellä ole myymälässä saatavilla, niin sopiva huonekalu saadaan tilattua”, Somero kertoo.

 

Kotiinkuljetus ja kasaus tärkeitä palveluita

Somerot ovat tilanneet Stemmasta sohvan, lepotuolit ja ruokapöydän tuoleineen kotiinkuljetus- ja kasauspalvelulla.

”Huonekalut tuotiin sinä päivänä, kun meillä oli muuttopäivä uuteen kotiin. Hyvin huomaamattomasti ja näkymättömästi kuljetuspalvelun henkilöt kasasivat ja laittoivat huonekalut paikalleen muuton keskellä. Palvelu toimi hienosti ja kasaajat siivosivat jälkensä. Kaikki muovit oli viety pois ja huone jäi siistiin kuntoon”, Somero kuvailee kuljetus- ja kasauspalvelua ja jatkaa: ”Toimitus tuli kaikkineen meille kuin Manulle illallinen. Eli tästä toiminnasta iso kiitos Stemman porukalle.”

Kuljetus- ja kasauspalvelu on olennainen osa kokonaistoimitusta, varsinkin asiakkaille, jotka eivät itse kykene kantamaan ja nostelemaan huonekaluja. Voi olla hankalaa itse käsitellä raskaita kalusteita eikä ole ihan selvää, kuinka kalusteet kasataan ja mihin jokainen nippeli menee. Ammattilaisilta homma käy nopeasti ja kätevästi”, Seija Somero summaa kokemuksiaan.  

”Voin suositella Stemman kotiinkuljetus- ja kasauspalvelua henkilöille, jotka arvostavat sitä, kun heitä palvellaan loppuun asti laadukkaasti”, Seija Somero sanoo.

 

Stemmassa palvellaan laadukkaasti, loppuun asti

Oletteko käyttäneet Stemman kierrätyspalvelua? Eli onko vanha kaluste viety samalla pois, kun uusi tuotu Stemmasta kotiinkuljetuksena?

”Emme ole vielä päässeet käyttämään kierrätyspalvelua, koska vanhat kalusteemmekin olivat Stemmasta. Saimme myytyä vanhat huonekalut eteenpäin, koska ne olivat niin laadukkaita ja hyvässä kunnossa. Arvo on pysynyt Stemman kalusteissa”, Somero kertoo tyytyväisenä.

”Haluan antaa kiitoksia Ylivieskan Stemman kauppiaalle Maarit Jokitalolle hänen palvelutaidoistaan. Hänellä on kyky kuunnella asiakasta ja suunnitella isompiakin kokonaisuuksia – yhdessä asiakkaan kanssa. Tärkeää on myös se, että minulle ei ole tullut tunnetta, että joku muu on sisustanut minun kotini”, Somero kiittää.

”Minusta oli hauska sattuma, kun olin valinnut Stemmasta uudet keittiön tuolit ja kävi ilmi, että valitsemani tuolit olivat Maaritin suunnittelemat. Eli hänellä on palvelutaidon lisäksi lahjakkuutta kalustesuunnittelijana”, Seija Somero kertoo.

”Minulle henkilökohtainen palvelu ja laadukkaat tuotteet ovat syyt käydä Stemmassa”, Seija Somero summaa.

Jaa artikkeli Facebook

Stemma palvelee!

Asiakaspalvelu

042 489 6606
Ark. 8.30-16.30

verkkokauppa­@stemma.fi

Toimituskulut

Kotiinkuljetus
69€

Stemma-myymälöitä

35

paikkakunnalla

Suomessa

Maksutavat

2019 © Stemma Oy | Design Fulmore Oy | Nopeuden ja turvallisuuden takaa webStage, Teknologia © online.fi | Sivukartta | Extranet